De binnenkant van ons clubgebouw was nodig aan een opknapbeurt toe. De zomervakantie van 2023 moest eraan geloven. We hebben de toiletten, de keuken en de kantine opgeknapt.

De toiletten zijn na de verbouwing een stuk ruimer opgezet zodat deze nu ook rolstoeltoegankelijk zijn. De keuken en bar hebben we ook flink aangepakt, er is een geheel nieuwe keuken in gekomen. De diepvries en koelkasten zijn verplaatst voor meer loopruimte en er zijn veel spullen die nooit meer gebruikt werden de deur uit gegaan waardoor we geen bovenkastjes meer nodig hadden.
Al het houtwerk en de muren in de kantine zijn voorzien van een nieuw fris kleurtje.

Er is veel werk verzet want je herkent ons clubgebouw nauwelijks terug. Dankzij de vrijwilligers die hebben geholpen met klussen kunnen we er weer heel wat jaren tegenaan. Met speciale dank aan Gerard Brandenbarg en Leo Kok. Deze 2 toppers hebben ervoor gezorgd dat we de toiletten en de keuken grootst hebben kunnen aanpakken.

Categorieën: Nieuws

0 reacties