Op 13-14-15(middag)-18-19-20-21 februari 2025 organiseert schietvereniging Diabolo weer het jaarlijkse bedrijfs-schiettoernooi. Wij nodigen alle bedrijven uit om mee te doen aan dit evenement voor een gezellig en sportief avondje uit met jouw collega’s.
Liever met je vrienden, familie, vereniging of buurt? Geef je dan op voor de vriendenklasse.

Je kunt je opgeven met een team van 4 personen. Je kiest 2 voorkeurs datums uit wanneer jullie kunnen, wij proberen alle teams in te delen op de 1e voorkeurs datum. Omdat we een maximaal aantal van 15 teams per avond kwijt kunnen in ons clubgebouw kan het voorkomen dat een gewenste avond al vol is.
Op 13, 14, 18, 19, 20 en 21 februari is het toernooi ‘s avonds vanaf 19.30 uur en op zaterdag 15 februari begint het in de middag, vanaf 14.30 uur.

Bedrijven toernooi

Je komt met je team 1 avond of middag schieten. In de kantine kunnen jullie gezellig wat drinken en snacken, wanneer er plek is op de schietbaan kun je gaan schieten. Je mag zelf bepalen hoe laat dat is. De schietbaan is een baan van 10 meter waar wij uitsluitend met luchtdruk schieten.
Er worden 15 wedstrijdkaarten verschoten die mee tellen voor het eindresultaat, tevens krijgt iedereen een extra schietkaart voor proefschoten. Er staat begeleiding op de baan, dus heb je nog nooit geschoten? Dan krijg je alle hulp en uitleg om een topscore neer te zetten!

Op een groot scherm in de kantine zijn de scores meteen na het inleveren van de geschoten kaarten te bekijken. Neem een kijkje en drink nog wat gezellig na!

De laatste avond vrijdag 21 februari rond ongeveer 22.45 uur hebben alle teams geschoten en vind er een prijsuitreiking plaatst. Iedereen is vrij om hierbij aan te sluiten, maar de uitslag krijg je vervolgens ook in de mail. Jullie kunnen de eventueel gewonnen prijs vervolgens op een ander moment ophalen.

Bedrijven toernooi

Het inschrijfgeld bedraagt €20,- per team. Kaarten, kogels en geweren worden door de vereniging beschikbaar gesteld.
Consumpties worden genoteerd en kunnen aan het einde van de avond samen met het inschrijfgeld aan de bar betaald worden. Pinnen is mogelijk!

Bedrijven klasse
Er wordt opgelegd geschoten in teams van 4 personen, in 5 verschillende klassen.
S-klasse
Teams met bondschutters erin, maximaal 2 bondschutters per team.

A, B, C en D klasse
Teams zonder bondschutters. De teams worden ingedeeld op scores van het vorige jaar. Een team met nieuwe schutters komt automatisch in de laagste klasse (klasse D).

Vriendenklasse

De vriendenklasse is een klasse waaraan iedereen mee mag doen die niet met zijn of haar bedrijf mee kan doen. Doe mee met je vrienden, familie, buurt, sportclub of met wie dan ook. Dus willen jouw collega’s niet mee, trommel dan wat andere gezellige mensen bij elkaar! De kosten en de verdere regels zijn hetzelfde.

Vriendenklasse 1 en 2
Ingedeeld op scores van het vorige jaar. Een team met nieuwe schutters komt automatisch in de laagste klasse (klasse 2).

Voor meer informatie of vragen kun je mailen naar Rosannebrandenbarg@live.nl. Wil je je opgeven voor ons toernooi dan kun je een opgave formulier aanvragen via de mail.

Sommige avonden zitten erg snel vol, dus wie het eerst komt wie het eerst maalt.