Site pictogram S.V. Diabolo

Wie zijn we?

Welkom bij Schietvereniging Diabolo.
Sinds 1959 zijn we een vertrouwde plek voor schietsport in Borculo en omstreken. Gestart bij café De Buitensingel, voor velen nu beter bekend als Sport en Healthcenter Bodycheck.
In 1995 is het oog gevallen op de voormalige kleedkamers van de voetbalvereniging aan de Haarloseweg in Borculo. Na de aanschaf zijn de kleedkamers verder uitgebouwd tot een complete schietvereniging met een officiële opening in 1998.

Door de jaren heen is ons clubgebouw uitgebouwd en gemoderniseerd. Schietvereniging Diabolo heeft maar liefst 14 schietbanen en een ruime en gezellige sportkantine.

Bij Diabolo vind je schutters van alle niveaus en leeftijden. Of je nu recreatief schiet of streeft naar topniveau, bij ons staat plezier, saamhorigheid en doelgerichtheid centraal. We hebben momenteel ongeveer 40 leden en we zijn actief op de maandag- en donderdagavond.

Sluit je aan bij Schietvereniging Diabolo en ontdek de kracht van precisie, passie en gemeenschap.

Mobiele versie afsluiten